תוקף ויזה למצרים

מצרים היא ללא ספק יעד מרתק לבלות בחופשות או חופשות. עם זאת, זה חיוני לפני שאתה מזמין את הכרטיסים שלך כדי לקבל את אשרת מצרים במקום. למרות שהמדינה נמצאת בצפון אפריקה, מצרים נחשבת לחברה במזרח התיכון ולאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר, כאשר התיירים מגיעים בעיקר מאירופה, אסיה וצפון אמריקה.

ישנם סוגים שונים של ויזות מצרים בהתאם למטרת הנסיעה שלך למצרים, אך הסוג הנפוץ ביותר של אשרת מצרים הוא אשרת תייר או ויזה אלקטרונית.

להלן מספר שאלות נפוצות לגבי תוקף אשרת תייר למצרי.

לסיכום

  • כל הנוסעים צריכים ויזה תקפה למצרים, או ויזה אלקטרונית, כדי לנסוע לתיירות. אתה יכול לקבל אשרות עסקים ועבודה מהשגרירות או הקונסוליה המצרית הקרובה ביותר.
  • אשרת תייר לכניסה יחידה, והוויזה בהגעה, תקפות ל-90 יום מהנפקה ומאפשרות שהות של 30 יום במצרים.
  • אשרת תייר מרובה כניסות תקפה ל-180 יום מהנפקה ומאפשרת שהות של 30 יום בכל פעם במצרים.
  • תאריכי ההגעה והעזיבה שלכם הם גם בתקופת השהות שלכם במצרים.
  • רוב המטיילים אינם צריכים אשרת מעבר אם השהייה שלהם במצרים היא 48 שעות או פחות.

מהם סוגי ויזות תייר למצריים?

יש לך את הבחירה בין אשרת כניסה בודדת למצרים לבין ויזת מצרים מרובה. אשרת הכניסה היחידה מאפשרת לך להיכנס ולצאת ממצרים פעם אחת בלבד, אידיאלית לחופשה בתוך מצרים.

אשרת מצרים מרובה כניסות תאפשר לך להיכנס ולצאת מהמדינה כמה פעמים שתרצה בתוך תקופת התוקף. זה אידיאלי עבור מטיילים שמתכננים לחקור את מצרים ומדינות שכנות אחרות במהלך החופשה שלהם.

מהו תוקף ויזה למצרים לכניסה יחידה?

עבור אשרת תייר למצרים, ניתן לשהות במדינה למשך 30 יום תוך שלושה חודשים (90 יום). אם ברצונך לעזוב את מצרים לאחר השהות בת 30 הימים ולחזור לפני ששלושת החודשים יסתיימו, עליך להגיש בקשה לאשרת תייר חדשה למצרים.

מהו תוקף ויזת מצרים מרובה כניסה?

אשרת הכניסה מרובה מאפשרת לך להיכנס ולצאת ממצרים תוך שישה חודשים (180 יום), לשהייה מקסימלית של 30 ימים בכל פעם. אשרת מצרים מרובה כניסות מאפשרת כניסה ללא הגבלה וקיימת כל עוד הויזה בתוקף.

שימו לב שאם תוקף הדרכון שלכם יפוג במהלך ששת החודשים, תצטרכו להגיש בקשה לאשרת תייר חדשה למצרים.

מתי מתחיל תוקף אשרת מצרים?

אשרת התייר שלך למצרים תקפה ברגע שאתה מקבל את האישור. אם אתם מתכננים לנסוע למצרים תוך חודש, הגש בקשה לויזה לפחות שבעה ימים לפני תאריך ההגעה הצפוי שלך. אם אתם מתכננים לנסוע למצרים בעוד יותר מחודש, עדיין תוכלו להגיש בקשה לוויזת תייר מבעוד מועד.

עם זאת, עיבוד הויזה יהיה בהמתנה עד 30 יום לפני מועד הגעתכם. המשמעות היא שלא תבזבז ימי תוקף על אשרת מצרים שלך.

עם זאת, עליך להיות מודע לתקופת תוקף ההגעה שלך. ברגע שאתה נוחת במצרים, תוקף אשרת הכניסה היחידה שלך נמשך לכל היותר 30 יום. אם אתה צופה צורך להישאר זמן רב יותר במצרים, הגש בקשה להארכת ויזה לפני תום 30 הימים שלך. שימו לב שתקופת השהות במצרים כוללת את תאריכי ההגעה והעזיבה שלכם.

מתי מסתיים תוקף אשרת מצרים?

ישנם שני תרחישים עיקריים שבהם תוקף אשרת מצרים שלך יכול לפוג. ראשית, אם אתה מקבל את אשרת התייר המאושרת למצרים אך לא תיסע מסיבות שונות, כגון מגיפת קוביד-19. מדינות יכולות להכניס שינויים פתאומיים בדרישות הנסיעה שעלולים לעכב את התוכניות שלך לבקר במצרים.

תוקף אשרת מצרים שלך מסתיים גם אם הדרכון שלך יפוג. אחת הדרישות העיקריות לאשרת מצרים היא דרכון שנותרו לו לפחות שישה חודשי תוקף. הגש בקשה לוויזת תייר חדשה למצרים ברגע שאתה מחדש את הדרכון שלך כדי להימנע משיבוש תוכניות הנסיעה שלך.

האם תוקף אשרת מצרים מאפשר שינויים בנסיעות?

אם אינך בטוח לגבי תאריך הנסיעה המדויק שלך למצרים, עדיין תוכל להגיש בקשה לוויזת תייר למצרים. אינך צריך להזמין כרטיסי טיסה כדי להגיש בקשה לאשרת תייר למצרים. כל מה שצריך זה להזמין מקום לינה לפחות 24 שעות עם ההגעה למצרים. פרטי יצירת הקשר של מקום האירוח שלך נחוצים עבור הבקשה המקוונת של ויזה למצרים.

המשמעות היא שיש לכם אפשרות להתאים את התאריכים המפורטים בטופס הבקשה מבלי להשפיע על תוקף אשרת מצרים. אם אתה מגיש בקשה לויזה למצרים זמן רב מראש, עיבוד הויזה עצמו מתחיל כ-30 יום לפני מועד הגעתך.

יש הרבה מקום בתקופת תוקפו של אשרת מצרים כדי להתאים את מסלול הטיול שלך במצרים. הגיעו למצרים בכל עת כל עוד שהותכם בתוקף של 90 יום (ויזת כניסה יחידה) או תוקף של 180 יום (ויזת כניסה מרובה).

מה לגבי תוקף ויזת מצרים בעת הגעה?

בחר את אשרת מצרים עם ההגעה אם אתה צריך לנסוע למצרים תוך שבעה ימים, כך שלא יהיה לך מספיק זמן לחכות לעיבוד ויזת מצרים המקוון. אם אתה מחזיק בדרכון מהמדינות הבאות, אתה זכאי לאשרת מצרים עם ההגעה:

אוֹסטְרַלִיָה יפן נורווגיה אוקראינה
קנדה מוּקדוֹן קוריאה ארצות הברית
מדינות האיחוד האירופי מלזיה רוּסִיָה
גאורגיה ניו זילנד הממלכה המאוחדת

אתה יכול לקבל את אשרת מצרים רק בהגעה משדות תעופה, לא מנקודות כניסה יבשתיות או ימיות. שדות תעופה אלו הם:

  • נמל התעופה הבינלאומי של קהיר
  • נמל התעופה הבינלאומי הורגרדה
  • נמל התעופה הבינלאומי סנט קתרין
  • נמל התעופה הבינלאומי בורג אל ערב
  • נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח’
  • נמל התעופה הבינלאומי של לוקסור

עם ההגעה, אשרת מצרים היא אשרת כניסה יחידה, התקפה למשך 90 יום לשהייה של 30 יום. שים לב שאין ערובה לכך שהוויזה שלך תהיה זמינה לך עם הגעתך למצרים , גם אם תשלם את דמי הויזה בסך 25 דולר ארה”ב. פקידי ההגירה המצריים קובעים למי לאשר את הכניסה.

במקום לקחת את הסיכון הזה, ולהימנע מתורים ארוכים במחסום שדה התעופה, בקש ויזה אלקטרונית למצרים באינטרנט. תהליך הגשת הבקשה אורך דקות ספורות, ותוכלו לעשות זאת ישירות מהבית או בסמארטפון.

מה לגבי תוקף אשרת המעבר למצרים?

מטיילים אינם צריכים אשרת מעבר אם השהייה שלהם במצרים היא 48 שעות או פחות. אתה רק צריך הוכחה לכרטיס ההמשך שלך ממצרים. אתה יכול לצאת משדה התעופה וליהנות מהמראות של מצרים אם המעבר שלך הוא בין 6 ל-48 שעות.

אם המעבר שלכם במצרים הוא באורך של פחות מ-6 שעות, עליכם להישאר בשדה התעופה, אך תוכלו לצאת מאזור המעבר ולחקור את שדה התעופה. החריגים לתוקף אשרת המעבר למצרים הם:

  • אזרחים איראנים צריכים להגיש בקשה לאשרת מעבר מהשגרירות או הקונסוליה המצרית.
  • אזרחי אפגניסטן, לבנון, פלסטין והפיליפינים חייבים להישאר באזור המעבר המיועד בשדה התעופה במצרים.

כיצד אוכל לוודא את תוקף הוויזה המצרית שלי?

כדי להבטיח שהוויזה שלך למצרים תקפה לנסיעות, הנה כמה טיפים:

  • השתמש בכתובת דוא”ל פעילה עבור הבקשה המקוונת שלך לויזה למצרים
  • ודא שפרטי הבקשה המקוונת שלך תואמים את פרטי הדרכון שלך. ודא שאייתת את כל השמות שלך נכון ושהתאריכים מדויקים
  • הדפס עותק של אשרת מצרים שלך ברגע שתקבל אותה בדוא”ל
  • הציגו את הויזה המודפסת עם הדרכון שלכם לקציני ההגירה בעת היציאה מארצכם והגעתם למצרים. אם יש חוסר התאמה בין פרטי הויזה ופרטי הדרכון, אשרת מצרים שלך לא תקפה