ב-E-VISA.DK, אנו מסייעים לאלפי נוסעים בקבלת אישורי הנסיעה שלהם פנימה
בצורה הכי בזמן ומהימן שאפשר. כאן תוכלו לקרוא איך אנחנו
לספק לך את השירות שלנו.
טופס בקשה ידידותי למשתמש
מתחילת תהליך הגשת הבקשה, אנו מספקים לך את הידידותי למשתמש שלנו
טופס בקשה, שבו הפכנו כל שלב בתהליך לפשוט ו
אינטואיטיבי ככל האפשר. כמו כן, הקפדנו לכלול הסברים מפורטים על
כל שאלה, כדי שתדע את המשמעות המדויקת של כל מה שיש
שאל.
אנו מאחסנים את הנתונים שלך במסד נתונים מוצפן
לאחר שתמלא בהצלחה את טופס הבקשה, נאסוף את שלנו
דמי שירות, יחד עם כל עלויות קונסולריות, באמצעות התשלום המוצפן שלנו
פּלַטפוֹרמָה. לאחר עיבוד התשלום שלך, נתוני הבקשה שלך יהיו
מאוחסן בתוך מסד הנתונים המוצפן שלנו בזמן שאנו מעבדים את הבקשה שלך.
סקירה מקיפה על ידי צוות המומחים שלנו
לאחר שהאפליקציה שלך תגיע למערכות שלנו, צוות המומחים שלנו בתעשייה יגיע
להתחיל בסקירה המקיפה של הבקשה שלך, כדי להבטיח שכל חלק ממנה
מולא כהלכה. לאחר בדיקת הבקשה שלך, אנו נבדוק זאת
להגיש אותו לרשויות הרלוונטיות.
תמיכה 24/7 בשפה המקומית שלך
במהלך הטיפול בבקשה שלך, אנו מספקים לך 24/7
תמיכה על ידי צוות מומחי הנסיעות הרב לשוניים שלנו. אם יש לך שאלות כלשהן
לגבי הבקשה שלך, או כל דבר אחר הקשור לטיול שלך, פשוט צור איתנו קשר
הצ’אט החי או כתובת האימייל שלנו.
מסירה מהירה ונוחה של אישור הנסיעה שלך
לאחר הנפקת אישור הנסיעה שלך, אנו נשלח לך אותו כקובץ PDF ב-
כתובת הדוא”ל שסיפקת בטופס הבקשה הראשוני. לכן, חשוב לך
ספק את כתובת הדוא”ל הנכונה שלך, ללא שגיאות הקלדה. אם לא תשמע חזרה מ
לנו בתוך מסגרת זמן סבירה, אנא בדוק שוב את מסנן הספאם שלך
לקוח אימייל.
שביעות רצון מובטחת
אנו מציעים לכל לקוחותינו הבטחת שביעות רצון. אם אתה לא מרוצה ממשהו
היבט של השירות שלנו, או אם בקשתך נדחתה מכל סיבה שהיא, אנחנו
להציע לך החזר מלא של דמי השירות שלנו. לא תמיד ניתן להחזיר עלויות קונסולריות
– הדבר יהיה תלוי אם הרשות המנפיקה תסכים לצעד זה או לא.