תוקף ויזה להודו

להודו תרבות מגוונת, שפה, דת, חגים ומסורות. זוהי מדינה שמציעה הרבה לתיירים – בין אם זה המקדשים הקדושים או חופשות רומנטיות.

אנשים רבים המגיעים להודו בפעם הראשונה עשויים למצוא את זה מאתגר לאשר את תוקף ויזה להודו. לפני הנסיעה להודו, עליך לדעת את תקופת תוקף הויזה או את משךה. תוקף ויזה להודו ניתן בדרך כלל לחודש עד שישה חודשים, תלוי בסוג הויזה. עם זאת, ייתכן שחלק מהמטיילים יצטרכו להציג הוכחה נוספת לנסיעות חוזרות ומספיק כספים בעת הגשת הבקשה.

המשך לקרוא כדי לדעת עוד על תוקף ויזה להודו.

מהי ויזה להודו?

הויזה ההודית או הוויזה האלקטרונית היא מסמך אלקטרוני שניתן להגיש בקשה לאתר ולקבל למייל. זוהי דרישה חובה לכל המבקרים בהודו, כולל אזרחי בריטניה, האיחוד האירופי וישראל.

אתה יכול להגיש בקשה לויזה הודית באינטרנט דרך https://indianvisaonline.gov.in/evisa/tvoa.html . ניתן גם למלא את טופס הבקשה באינטרנט ולהדפיסו. מאוחר יותר, אסוף את המסמכים הדרושים והגש אותם לנציגות ההודית הנוגעת במדינתך.

בעת הגשת הבקשה, יהיה עליך להגיש את עותק הדרכון הסרוק שלך ותמונה עדכנית במהלך תהליך הבקשה. בהתאם לסוג הויזה שהנוסע רוצה, ייתכן שיהיה עליך להגיש מסמכים נוספים.

הוויזה האלקטרונית להודו היא חובה למטיילים להגיע בספינה או בסירה לנמלים של;

  • קוצ’ין
  • מומבאי
  • צ’נאי
  • מנגלור החדשה
  • גואה

אשרת הודו היא חובה גם כאשר מגיעים דרך 28 שדות התעופה הנבחרים הללו. ודא שאתה מאשר את נקודת הכניסה שלך מראש כדי למנוע אי נוחות.

כשמגיע הזמן לצאת מהודו, השתמשו בכל נקודת יציאה עם עמדת בדיקת הגירה, זה כולל את נקודות הכניסה התקפות, כלומר נמלי ים ושדות תעופה בינלאומיים. אחרת, אתה יכול לצאת מגבולות הודו דרך נפאל ברקסאול, ג’וגבני ובנבסה. אתה יכול גם להשתמש ב- Gauriphanta, Rani Gunj, Rupaidiha ו-Sonoli.

סוגי ויזות אלקטרוניות הודיות

ישנם שלושה סוגים עיקריים של ויזות הודיות המונפקות על ידי ממשלת הודו. הם כוללים;

  1. ויזת תיירים אלקטרונית

אשרת התיירות האלקטרונית היא אישור נסיעה מקוון להודו מטעמי תיירות. עם ויזת תיירות אלקטרונית תקפה, מטייל יכול לעשות נסיגות יוגה, לבקר באטרקציות תיירותיות ולפגוש בני משפחה וחברים.

  1. ויזה לעסקים אלקטרוניים

זר הנוסע להודו יכול להגיש בקשה לויזה לעסקים אלקטרוניים למטרות עסקיות. בהודו, נוסע זר יכול;

  • השתתף בפגישות עסקיות
  • הקמת מיזם עסקי
  • לקנות או למכור או לסחור במוצרים ושירותים
  • עריכת סיורי עסקים
  • ביצוע גיוס משאבי אנוש
  • קחו חלק בתערוכות עסקיות או ירידים
  • השתתפות בפרויקט עסקי מתמשך
  • תן הרצאה במסגרת יוזמה גלובלית לרשתות אקדמיות (GIAN)
  1. ויזה רפואית אלקטרונית

הויזה האלקטרונית ההודית היא אישור נסיעה דיגיטלי המאפשר לזרים לפנות לטיפול רפואי.

הויזה האלקטרונית לרפואה אינה זמינה לבני משפחה אלא לחולה בלבד. עם זאת, ממשלת הודו מאפשרת לשני קרובי משפחה של בעל אשרה רפואית להגיש בקשה לאשרת מלווה רפואי.

דרישות לבקשת ויזה להודו

הדרישות הכלליות לויזה להודו הן;

  • עותק סרוק של הדרכון שלך, כולל ילדים קטינים. על הדרכון לציין שאתה ממדינה הזכאית לבקשת ויזה.
  • דרכון בתוקף, תקף למינימום שישה חודשים
  • שני דפי דרכונים ריקים
  • תמונת פספורט צבעונית עדכנית
  • יש כרטיס הלוך ושוב או כרטיס מעבר ליעד שני
  • הוכחה של מספיק כספים כדי לקיים אותך במהלך תקופת השהות שלך בהודו

כמה זמן אני צריך לחכות לעיבוד ויזה להודו שלי?

בקשת ויזה להודו נמשכת בממוצע שבוע אחד לטיפול רגיל בבקשות.

עם זאת, הטיפול בבקשות דחופות נמשך כשלושה ימי עבודה.

פניות דחופות חוסכות לכם ימי עבודה רבים של המתנה בהשוואה לבקשות רגילות. בקשות כאלה זמינות רק עבור ויזות תיירות אלקטרוניות, אלקטרוניות רפואיות ועסקים אלקטרוניים.

כמה זמן נמשכת אשרת הודו?

מתחילת 2019, אשרות העסקים האלקטרוניות והתיירים האלקטרוניים שהונפקו הן בתוקף לשנה.

בתוך שנה זו, שתי הוויזות מבטיחות לך מספר בלתי מוגבל של ביקורים בהודו.

עם זאת, התוקף של שנה לא אומר שאתה יכול לחיות בהודו שנה אחת ברציפות. כל תקופת התוקף של שנה שונה מהמשך המקסימלי של כל שהות בארץ.

משך השהייה בהודו יהיה תלוי בסוג הויזה. המשך לקרוא על תקופת התוקף ומשך השהייה המרבי מסוג הויזה שבחרתם.

תוקף אשרת התיירים ההודית

תייר יכול להשתמש בויזה אחת כדי להיכנס להודו ללא הגבלה תוך שנה.

אשרת תייר אלקטרוני מאפשרת לכל היותר תקופת שהייה של 180 יום אם אתה מחזיק בבריטניה, קנדה, ארה”ב או דרכון יפני. לדוגמה, אתה יכול לבקר בהודו שלוש פעמים, כל תקופת שהייה היא 180 יום. לאזרחים בני לאומים אחרים מובטחת תקופת שהייה של 90 ימים רצופים.

זכור להשתמש בוויזת תייר לחופשה. אם אתה רוצה לעשות עסקים, בקש ויזת עסקים. אל תערבבו עסקים עם חג.

עם אשרת עסקים, אתה יכול לעסוק בפעילויות תיירותיות.

הערה;

בשל מגיפת הקורונה, כל הויזות המוענקות הן בתוקף של 120 יום. ניתן להשתמש בכרטיס לטיול אחד בלבד, הנמשך מקסימום 30 יום לשהות בהודו.

תוקף אשרת העסקים ההודית

אשרת עסקים להודו תקפה לשנה, עם נסיעות בלתי מוגבלות למדינה.

אשרת העסקים מאפשרת לזר לשהות 180 ימים רצופים. אבל, כל הימים עבור כל טיול בוויזת עסקים בודדת בסיכום לא יעלו על 180 ימים. ב-FRRO, אתה יכול לבקש הארכת תוקף הויזה שלך.

תוקף הוויזה הרפואית ההודית

לויזה רפואית אלקטרונית הודית יש תוקף של שישים יום מיום הגעתכם להודו.

התאריך הראשון בו אתם מגיעים לא אמור להיות שונה, עם יותר משלושים יום מהתאריך שמילאתם בעת הגשת הבקשה לויזה.

אתה יכול לנסוע להודו פעמיים בתוך תוקף שישים הימים. כמו כן, קחו בחשבון שהתאריך בו אתם מתכננים לצאת חייב להיות בתוך שישים יום מהגעתם להודו.

האם אוכל לשנות את תוכניות הנסיעה שלי למועד מאוחר יותר?

כן, אפשר לשנות את תאריכי הנסיעה. אבל, תאריך היציאה שלך נופל בתקופת התוקף של הויזה. אין צורך ליידע את ההגירה על שינוי תאריכי הנסיעה שלך.

גם נקודת הכניסה שלך בהודו יכולה להשתנות, אבל רק בנמלי הים ושדות התעופה המאושרים.

טיפים נוספים

  • ודא שמסלול הטיול שלך תואם את תקופות התוקף כדי לנסוע בקלות.
  • אם אתם מתכננים לנסוע, מלאו מראש טופס הצהרה עצמית בכתובת https://www.newdelhiairport.in/ . כמו כן, תן מידע מדויק על פרטי הנסיעה שלך בשבועיים האחרונים. באותו פורטל, העלה תוצאות שליליות של בדיקת PCR שנעשו שלושה ימים לפני היציאה.
  • כל הנוסעים המגיעים צריכים להוריד את אפליקציית Aarogya Setu לטלפונים שלהם. האפליקציה מתעדת את הפרטים של האנשים שאתה בא איתם במגע בזמן שאתה מנהל את השליחויות שלך.
  • כדי לבלום את התפשטות הגרסה החדשה של Covid-19 omicron, הודו הטילה הסגר חובה החל מה-30 בנובמבר 2021. בהגעה, נוסעים ממדינות בסיכון גבוה חייבים לעבור בדיקת PCR. אם התוצאות שליליות, עליך לבודד למשך שבוע ולבצע בדיקה חוזרת. כאשר התוצאות יחזרו להיות שליליות, אתה תהיה חופשי להתחיל לבצע את השליחויות שלך. אם התוצאות שלך חיוביות, עליך להסגר במתקן שאושר על ידי הממשלה. כלל זה חל על כל הנוסעים מבריטניה ואירופה ברשימת ‘קטגוריה A’.
  • בקשת הויזה המקוונת ההודית אינה זמינה עבור אזרחי בריטניה. במקום זאת, אזרחי בריטניה יצטרכו להשתמש בתהליך הקודם של ויזות נייר. הגש בקשה לאשרת ניירת שלך בשירותי מתן ויזה (VFS) העולמית.