שאלות נפוצות לגבי ויזה אלקטרונית לקמבודיה

קמבודיה היא יעד נפלא למטיילים בינלאומיים. לפני תכנון הטיול שלך, חיוני לאשר אם אתה זכאי לויזה מכיוון שכל אדם שנכנס למדינה דורש אישור.

הלאומים היחידים הפטורים הם תאילנד, הפיליפינים, לאוס, מלזיה, מיאנמר, ברוניי, וייטנאם וסינגפור.

שאלות כלליות

מהי ויזה אלקטרונית לקמבודיה?

ויזה אלקטרונית לקמבודיה היא מסמך נסיעה הדורש אישור מראש. זה נשלח בדוא”ל או מתקבל באינטרנט ומאפשר לתושבים ממדינות מאושרות לבקר בקמבודיה למטרות תיירות.

האם קמבודיה ויזה אלקטרונית חוקית?

הויזה האלקטרונית לקמבודיה היא חוקית, שכן האישור מגיע ישירות מרשויות ההגירה בקמבודיה ומהממשלה. זה משרת את אותה מטרה כמו ויזה רגילה, אבל קל יותר להשיג אותה.

כיצד אוכל להגיש בקשה לויזה אלקטרונית לקמבודיה?

ניתן להשלים את הבקשה באופן מקוון. לאחר מילוי טופס הבקשה וביצוע התשלום באופן מקוון, הוויזה האלקטרונית המאושרת עוברת לכתובת הדוא”ל שלך.

כמה זמן לוקח להגיש בקשה מקוונת לקבלת ויזה אלקטרונית לקמבודיה?

טופס הבקשה דורש רק מידע חיוני על נסיעות ומידע אישי, ולכן זה אמור לקחת מספר דקות. תהליך התשלום המקוון אורך דקות, ניתן בכל מכשיר.

האם אוכל לקבל ויזה אלקטרונית עם ההגעה לקמבודיה?

אם אתה אזרח ממדינה זכאית, אתה יכול לקבל ויזה אלקטרונית עם ההגעה. עם זאת, חשוב לציין שרשויות ההגירה אינן מבטיחות את הוויזה האלקטרונית בזמן שתרצו לבקר. עדיף למלא את הבקשה המקוונת לפני הנסיעה.

כיצד אקבל את הויזה האלקטרונית לקמבודיה?

כאשר הוויזה האלקטרונית שלך מקבלת אישור, היא מגיעה כקובץ PDF לאותה כתובת אימייל שבה השתמשת בטופס הבקשה שלך. אתה יכול להדפיס את המסמך, מכיוון שפקידי ההגירה צריכים ראיות חזותיות.

האם ילדים דורשים ויזה אלקטרונית לקמבודיה?

בקמבודיה, דרישה שכל מבקרים ממדינות זכאיות יהיו בעלי אישור כניסה תקף כדי לחצות את הגבול, כולל ילדים. ההורה או האפוטרופוס של הילד אחראי לבקשת הוויזה האלקטרונית.

האם אני צריך ויזה כדי לצאת לחופשה בקמבודיה?

כן, כל הנוסעים הנכנסים לקמבודיה חייבים בוויזה. אם אתה מגיע ממדינה אירופאית או מבריטניה, תצטרך ויזה לקמבודיה לחופשה שלך.

איזה סוג ויזה אני צריך לחופשה בקמבודיה?

עבור שהייה של פחות מ-30 יום, תצטרך להגיש בקשה לויזה אלקטרונית באופן מקוון, שאותה תקבל בדוא”ל. עבור שהייה העולה על 30 יום, תצטרך להגיש בקשה לויזה דרך שגרירות קמבודיה בלונדון. אם אינך זכאי לויזה האלקטרונית, תצטרך להגיש בקשה גם דרך השגרירות.

קיבלתי את הויזה שלי. האם יש עוד משהו שאני צריך לעשות?

כן, תצטרך להדפיס שני עותקים; עותק אחד להציג בכניסה והשני ביציאה מקמבודיה. זה גם מועיל כאשר מאשרים אם הפרטים על הויזה תואמים את הדרכון שלך.

האם קוביד-19 ישפיע על תוכניות הנסיעה שלי?

למרות שממשלת קמבודיה פתחה מחדש את הגבולות ב-15 בנובמבר 2021, ישנם כמה צעדי COVID-19 שהופעלו עבור מבקרים בינלאומיים. למידע מעודכן, אתה יכול לבקר בדף זה.

שאלות לגבי האפליקציה

מתי עלי להגיש את בקשת הויזה שלי?

אתה יכול להגיש את בקשת הויזה שלך בכל עת, אך עדיף לעשות זאת לפחות שבוע לפני היציאה. ללא קשר לתאריך הגשתך, בקשת הויזה שלך מעובדת רק 30 יום לפני ההגעה.

האם ניתן להגיש בקשה לויזה קבוצתית?

אין צורך להגיש בקשה קבוצתית, למרות שזה רעיון מצוין. כל מטייל צריך ויזה תקפה לקמבודיה, שתחסוך מכם חזרה מאחר ורוב המידע דומה.

איזה מידע ומסמכים אני צריך?

כל בקשה לויזה צריכה לכלול תמונת פספורט דיגיטלית ברורה וסריקה של דף המידע של הדרכון הכולל את התמונה. מלבד פרטים ליצירת קשר, אתה גם צריך לדעת באיזה שדה תעופה או מעבר גבול תשתמש ומתי בערך.

איך אגיש את סריקת הדרכון שלי או תמונה?

לאחר השלמת תשלום הויזה, יש דף להעלאת תמונת פספורט וסריקת דרכון. רוב הפורמטים והגדלים של הקבצים מקובלים, ואתה יכול להשתמש בכלי ההעלאה כדי להתאים ולחתוך את התמונה.

באילו מפרטים צריך לעמוד בסריקת הדרכון שלי ובתמונת הדרכון שלי?

סריקת הדרכון צריכה להיות ברורה, קריא, ולכלול את כל דף המידע. התמונה צריכה להיות בצבע, ברקע מואר היטב, ואין לך כיסוי ראש לא דתי, שיער שיכסה את הפנים שלך או נראה שאתה צוחק.

כל עוד הוא עומד בתנאים אלו, התמונה לא חייבת להיות מאיש מקצוע.

מה עולה הויזה לקמבודיה?

אשרת קמבודיה עולה 99 אירו לאדם, ללא עלויות נוספות ללא קשר לשיטת התשלום . ההוצאות המפורטות כוללות את כל העלויות האפשריות כגון מע”מ, עלויות קונסולריות, עלויות שירות ועלויות בקשה.

האם אני צריך בכלל לבקר בקונסוליה או בשגרירות קמבודיה?

לא, אם אתה זכאי לויזה והבקשה המקוונת שלך הצליחה, אין צורך לבקר בקונסוליה או בשגרירות קמבודיה.

האם אני צריך להזמין מלון או טיסה לפני הגשת בקשה לויזה?

לא, אינך זקוק לפרטי לינה או טיסה ספציפיים לתהליך בקשת הויזה.

אני לא בטוח לגבי תאריך ההגעה שלי לקמבודיה; האם זו בעיה?

כל עוד אתה עוזב בתוך 90 הימים או 30 הימים המותרים על ידי הויזה, אינך צריך לציין תאריך יציאה ספציפי בבקשת הויזה שלך.

שאלות לגבי ויזה

מהי תקופת התוקף של אשרת קמבודיה?

לויזה לקמבודיה יש תקופת תוקף של 90 יום, אך ניתן לשהות במדינה ברציפות רק לא יותר מ-30 יום.

מה הדרכון שלי צריך כדי לעמוד?

תקופת התוקף של הדרכון שלך לא צריכה להיות פחות משישה חודשים ממועד הגעתך לקמבודיה.

אם אני מחליף את הדרכון הישן בחדש, האם אני צריך להגיש בקשה לויזה חדשה?

כן, כי מספר הדרכון שלך מקשר ישירות לויזה שלך. אם מספר הדרכון שבו אתה משתמש כדי לנסוע שונה מזה שבו השתמשת כדי לקבל את הויזה, אתה צריך ויזה חדשה.

ביטול או שינוי של אפליקציה

האם אוכל לשנות את תאריך ההגעה שלי?

כן, הויזה מציינת רק את תקופת התוקף, כך שלא משנה באיזה יום תגיעו, כל עוד זה בתוך התקופה. קחו בחשבון שניתן לשהות בקמבודיה רק 30 יום לכל היותר.

עשיתי שגיאה בטופס הבקשה; מה שקורה עכשיו?

לאחר שהגשת טופס הבקשה עוברת, אי אפשר לבצע שינויים כלשהם. כל שגיאה יכולה לגרום לדחייה, או שהוויזה עלולה להיפסל.

אם נדחה, אפשר להגיש בקשה לאחד חדש, אך תצטרך לשלם שוב את דמי הויזה. במקרים מסוימים, הויזה יכולה לקבל אישור אך הופכת לפסולה עקב שגיאות במידע, כמו מספר דרכון שגוי. מכיוון שהכרטיס חייב לקשר למספר דרכון תקף, הרשויות יכולות למנוע ממך כניסה עם ההגעה.

עדיף להגיש בקשה לויזה חדשה אם אתה מבחין בשגיאות או במידע שגוי, גם אם הכרטיס שתקבל נראה תקף.

האם אוכל לשנות או לבטל את הבקשה שלי?

ברגע שהבקשה שלך מעובדת, אי אפשר לבטל אותה, מה שקורה לרוב תוך 5 דקות מאישור התשלום. אם הבקשה היא למועד מאוחר מ-30 יום, היא תישאר תלויה עד 30 יום ליציאתך. במקרה זה, ניתן לבטל או לשנות את הבקשה תוך 30 יום.