איחוד האמירויות הערביות – ויזה לדובאי

דובאי באיחוד האמירויות היא עיר בלתי נשכחת במדבר. יעד זה מושך אליו כל מיני מבקרים, החל מתיירים המחפשים ריגושים ועד יזמים המחפשים את המיזם הגדול הבא שלהם.

אתה בהחלט רוצה לבקר בדובאי לפחות פעם אחת בחייך כדי להתפעל מהאדריכלות המרהיבה, משווקי התכשיטים האינסופיים, מהמטבח הנפלא, כמו גם מפעילויות לכל המשפחה. קרא מדריך זה כדי ללמוד הכל על ויזה לדובאי לטיול שלך ליעד ייחודי זה.

סוגי ויזה לדובאי

ישנם שישה סוגים עיקריים של אשרות לדובאי, בהתאם למשך הביקור שלך ולמספר הכניסות שאתה צריך להיכנס לאיחוד האמירויות ומחוצה לה. הוויזות הפופולריות ביותר לדובאי הן אשרות ביקור ל -30 יום ו -90 יום. ויזת דובאי ל -30 יום אידיאלית לתיירים, ואילו ויזה לדובאי למשך 90 יום היא הטובה ביותר לנוסעי עסקים.

דובאי מציעה גם שני סוגים של אשרות מעבר למשך 48 שעות או 96 שעות. מטיילים הכוללים את דובאי כחלק מהחופשה במזרח התיכון צריכים לבחור באשרת מעבר לשעת 96 שעות. זה ייתן שלושה או ארבעה ימים לחקור את נקודות החובה בדובאי.

נוסעים עסקיים יכולים גם לבחור בויזה מרובת כניסות לדובאי לצורך השתתפות בכנסים, פגישות ורשתות ברחבי המזרח התיכון, כאשר דובאי היא הבסיס שלהם. ויזות לדובאי מרובות כניסות הן אשרות ל -30 יום או ל -90 יום.

ויזה לדובאי בהגעה

מטיילים ממדינות מסוימות אינם צריכים להגיש בקשה לויזה לדובאי אם הביקור שלהם נמשך 30 יום או פחות. אשרת דובאי עם ההגעה זמינה ללא תשלום על ידי שירות ההגירה בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי. אתה זכאי לויזה לדובאי בעת ההגעה אם אתה מחזיק בדרכון מהמדינות והטריטוריות הבאות:

Andorra

Hong Kong

Monaco

Ukraine

Australia

Japan

Mauritius

UK and Northern Ireland

Brunei

Kazakhstan

Republic of Ireland

USA

Canada

Macau

San Marino

Vatican City

China

Malaysia

Singapore

New Zealand

פטורי ויזה לדובאי

בנוסף לאומות ה- GCC, בחריין, כווית, סעודיה, עומאן וקטאר, נוסעים ישראלים יכולים כעת להיכנס לאיחוד האמירויות ללא אשרות.

הסכם הויזה בין איחוד האמירויות לישראל נכנס לתוקף בתחילת 2021, עם השעיה קצרה עד יולי 2021 כאמצעי לצמצום התפשטות הקוביד -19.

ביוני 2021 קיבל מטיילים ישראלים המלצה שלא לבקר באיחוד האמירויות בגלל התפרצויות קוביד -19, ואין עדכוני נסיעות נוספים זמינים בשלב זה (ספטמבר 2021).

דרישות ויזה לדובאי

כל הנוסעים האחרים חייבים להגיש בקשה לויזה שנקבעה מראש לדובאי כדי לנסוע לאיחוד האמירויות. דרישות המפתח הן:

  • דרכון שנותר תוקף של לפחות 6 חודשים
  • עותק צבעוני של דף הנתונים הביולוגי של הדרכון שלך
  • עותק צבעוני של העמוד האחרון בכרטיס שלך אם הוא מכיל מידע חשוב
  • תמונת פספורט ברורה וצבעונית: 600×600 פיקסלים, רקע לבן, עם לפחות 80% מהפנים שלך נראות לעין
  • כרטיס טיסה מאושר לדובאי
  • הוכחת מגורים אם אזרחותך אינה תואמת את תושבותך הקבועה

מטיילים מסוימים עשויים לספק הוכחת כספים או נסיעות קודמות לארה”ב, בריטניה, אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד או מדינות שנגן אחרות.

אם אתה נוסע עם תלויים כגון הורים מעל גיל 60 או ילדים מתחת לגיל 18, עליך לקבל מסמכים תומכים המוכיחים את מצב מערכת היחסים שלך. מסמכים אלה כוללים תעודות לידה ונישואין.

כיצד להגיש בקשה לויזה לדובאי

ישנן מספר דרכים להשיג אשרת דובאי לטיולים שלך. אתה יכול להגיש בקשה לויזה לאיחוד האמירויות שלך באמצעות חברות התעופה המובילות המפעילות טיסות לדובאי. אלה כוללים את אתחאד איירווייז, חברת האמירויות, פלי דובאי ואייר ערב.

אתה יכול גם לקבל את אשרת דובאי שלך באמצעות סוכן נסיעות מורשה או מלונות בתנאי שתזמין את שהותך איתם. זכור כי שגרירויות איחוד האמירויות אינן מנפיקות אשרות תייר, וודא כי כל סוכנויות שבהן אתה משתמש הן רשויות אמיתיות להנפקת אשרות בתוך איחוד האמירויות.

כל מועמד חייב להגיש את כל בקשות הויזה לדובאי באופן מקוון. עליך להגיש את מסמכי הבקשה בפורמטים של JPEG או PDF לצורך קריאה אלקטרונית.

הטופס המקוון יחייב את מסלול הטיול שלך, פרטי הדרכון, הלאום ומדינת המגורים שלך. ספק כתובת דוא”ל תקפה לקבלת ויזת דובאי שלך. תשלומי ויזה מקובלים באמצעות כרטיסי חיוב או כרטיסי אשראי מסוג Visa או מאסטרקארד, ולאחר מכן תקבל הודעת אישור בדוא”ל.

עיבוד ותוקף ויזה לדובאי

בממוצע, תקבל את אשרת הדובאי שלך תוך 5 ימי עבודה. תמיד עדיף להגיש בקשה לויזה לדובאי הרבה לפני מועד הנסיעה שלך. עם זאת, תוכל להגיש בקשה לויזה שלך לדובאי לפחות שבוע לפני היציאה כדי לאפשר עיבוד.

אשרות מעבר לדובאי (אשרות 48 ו -96 שעות) תקפות למשך 14 ימים מיום ההנפקה, בעוד שכל שאר סוגי הויזה לדובאי (כניסה יחידה ומרובת, 30 ו -90 יום) תקפים למשך 60 יום מיום ההנפקה. זה מאפשר לך לתכנן מראש את בקשת הויזה שלך. בנוסף, הכניסה היחידה והרישומים המרובים לדובאי ניתנים לחידוש.

אתה יכול להאריך את ויזת דובאי שלך עוד פעמיים במשך 30 יום כל אחד, כדי לתת לך סך של 60 ימים נוספים. הקפד להגיש בקשה להארכת הויזה בזמן כדי להימנע מקנסות או גירוש.

דרישות הנסיעות לדובאי

כל המטיילים המגיעים לדובאי חייבים להיות בעלי תעודת בדיקת RT-PCR שלילית של Covid-19. אין בדיקות אחרות המתקיימות בדובאי, כגון PCR מהיר, ערכות בדיקה ביתיות, נוגדנים או תעודות בדיקת NHS COVID. עליך לבצע את המבחן לא יותר מ- 72 שעות מיציאה. עליך גם להדפיס את האישור או לקבל אותו בפורמט PDF מכיוון שתוצאות בדיקת SMS אינן מקובלות.

כל נוסע המגיע מבנגלדש, אתיופיה, הודו, ניגריה, פקיסטן, סרי לנקה, דרום אפריקה, אוגנדה, וייטנאם וזמביה חייב לבצע בדיקת PCR מהירה גם בשדות התעופה ביציאה בתוך שש שעות מהטיסה. לבדיקות אלה חייב להיות קוד QR לאימות בעת ההגעה לדובאי.

תוכל גם לבצע בדיקת PCR נוספת כאשר אתה נוחת בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי. לאחר מכן עליך להישאר במלון או במגורים שלך עד שתגיע תוצאות הבדיקה. לאחר שתקבל את התוצאות השליליות שלך, אתה חופשי לחקור את דובאי תוך שימוש בפרוטוקולים של Covid-19 כגון לבישת מסכות פנים והתרחקות חברתית.

נוסעים מחוסנים נגד קוביד -19 נדרשים גם הם לבצע בדיקת PCR מהירה עם הגעתם. רשום את סטטוס החיסון שלך באפליקציית הבריאות של דובאי, Covid-19 DXB Smart App, הזמינה לסמארטפונים של Android ו- iOS.

סיכום

דובאי פתוחה למטיילים בכל ימות השנה. כך שתוכל להגיש בקשה לויזה שלך לדובאי בכל עת. אם אתם מחפשים סיבה נוספת לבקר בדובאי, מה דעתכם על אקספו דובאי? מהדורת 2020 נמצאת כעת בלוח הזמנים מה -1 באוקטובר 2021 עד ה -31 במרץ 2022.

המופע הגדול ביותר בעולם המציע שם הכול, החל מטכנולוגיה עתידנית ועד בילוי משפחתי בריא, עם מאות מדינות, המיוצגות במקום אחד.

הכרטיסים נמכרים כעת, כך שתוכלו לנצל את ההזדמנות וליהנות משישה חודשים של הופעות, אוכל, קניות וחוויות בלתי נשכחות בדובאי. הגש עוד היום את אשרת הדובאי שלך.