דרישות ויזה למצרים

מצרים ממוקמת אסטרטגית בחלק הצפון מזרחי של אפריקה. עיר הבירה שלה היא קהיר, שבה יש תערובת של אנשים ערבים ואיסלאמיים. מצרים שוכנת בסמיכות לים התיכון בצפון ולים סוף במזרח.

למצרים יש היסטוריה ענפה. התקדמותה הראשונית, לרבות כתיבה, חקלאות, עיור, דת ומשילות, מרשימה. האנדרטה המעוררת כמו נקרופוליס גיזה חשובה גם למחקרים מדעיים, ומושכת עניין ברחבי העולם.

אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם באפריקה, קחו בחשבון את מצרים כיעד הבא שלכם, ותחוו הרבה דברים מדהימים. עם זאת, כדי לבקר במצרים, ויזה היא אחת הדרישות החיוניות שעליך לעמוד בה.

להלן מדריך המפרט על קבלת ויזה מצרית .

הבהרת ויזה למצרים

אשרת מצרים היא מסמך הנסיעה הרשמי החוקי המאפשר לך לבקר במדינה לתקופה מסוימת. אם אתם מתכננים לבקר במצרים עם ילדיכם, עליכם לקבל ויזה לכל אחד מהם.

דרישות ותוקף אשרת מצרים

עליך לעמוד בדרישות ספציפיות כדי שתוכל לקבל אשרת מצרים. החיוניים שבהם הם:

  • כמטייל, עליך להצטייד בדרכון שלך כדי להגיש בקשה לויזה האלקטרונית. זה חייב להיות דף ריק.
  • עם הגעתכם למצרים, עליכם לספק את מכתב ההזמנה לבקר חבר או משפחה.
  • לאחר הגעתכם, דרישה למסור את המסלול המכיל את הזמנת הטיסה ואת הלינות שלכם היא חיונית.
  • אם אתם נוסעים כקבוצה למטרות תיירות, הגשת הבקשה הקבוצתית יחד חיונית.
  • עליך לספק שני דרכונים צבעוניים ברזולוציה גבוהה.
  • כאשר אתה יוצא למצרים מסיבות מסחריות, עליך להשתמש בשני עותקים של מכתבי מוטיבציה מסחריים.
  • עליך להמציא גם טופס הזמנה מרכזי של ויזה.
  • הוכחת הסדר הנסיעה היא מסמך קריטי נוסף שעליך לספק. הוא כולל שני עותקים של מסלול הטיול, המציג את תאריכי הכניסה והיציאה שלך ואת שמך המלא.
  • אם אתה מגיע מאזור עם סיכון לקדחת צהובה, עליך לספק אישור חיסון נגד קדחת צהובה. מסמך זה עובר אימות עם הגעתך למצרים.

תוקף לויזה למצרים

אשרת התייר שלך למצרים תקפה בדרך כלל ל-90 יום. היא מאפשרת לשהות במצרים לכל היותר שלושים יום רצוף. אם תבחרו בויזה מרובה, תוכלו לערוך טיולים נרחבים למצרים למשך כל תקופת התוקף של 90 יום.

שימו לב שכל שהות נמשכת רק 30 יום לכל הפחות. ניתן לשנות את תוכניות הנסיעה שלך בכל עת, גם לאחר אישור הוויזה שלך. עם זאת, זמן ההגעה והעזיבה שלך חייב להיות בטווח התוקף של 90 יום.

תהליך הגשת בקשה לויזה למצרים

אתה יכול להגיש את הבקשה שלך בכל פעם בחינם, כולל סופי השבוע, דרך אתר שגרירות מצרים. הגשת בקשה לויזה היא תהליך פשוט שלוקח רק חמש דקות למילוי טופס הבקשה . לאחר מכן אתה משלם באינטרנט באמצעות ויזה, מאסטר קארד, אמריקן אקספרס או PayPal.

זה יעלה לך 44.95 פאונד לאשרת כניסה בודדת. עבור הכניסות המרובות, זה עלה 79.90 פאונד. לאחר מכן, אשרת מצרים שלך תהיה זמינה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך, אשר לוקח בערך חמישה ימי עבודה כאשר זה דחוף. עם זאת, זה לוקח יותר זמן אם זה לא קריטי.

מתי אתה יכול להגיש בקשה לויזה למצרים שלך?

חיוני להגיש בקשה לויזה למצרים מיד לאחר הזמנת הטיסה. עם זאת, שימו לב שהוא הופך לפעיל למשך 30 יום עם מילוי טופס הבקשה. יתר על כן, תקופת התוקף שלו מתחילה מיד מרגע האישור.

הגשת בקשה לויזה למצרים בתוך המגיפה

אתרי תיירות במצרים ופעילויות הקשורות לתיירות פועלים כעת, והממשלה מנפיקה בקלות אשרות. הפלטפורמה המקוונת של מצרים של יישום ויזה יעילה למדי. עם זאת, עליך לעמוד בכל דרישות הוויזה למצרים לפני הגשת הבקשה כזר.

תהליך הגשת בקשה לוויזה אלקטרונית אינו מורכב, והוא דורש רק את פרטי הדרכון והנסיעות האישיים שלך. אתה גם תשלם את דמי הויזה ביעילות באותה פלטפורמה מקוונת. עם זאת, אם אינך נחשב לקבלת ויזה מצרית, תוכל לפנות לשגרירות מצרים.

ודא שאתה לובש מסכה בכל פעם שאתה בחוץ בפומבי במצרים.

קיצוץ נסיעות מצרים בתוך המגיפה

פעילויות התיירות מתעוררות אט אט מחדש במצרים, וגם הטיסות הופכות לסדירות. עם זאת, מצרים תמיד פוקחת עין על מגבלות נסיעה רבות של COVID-19. כזר המתכוון לבקר במצרים, עליך לעמוד בכל דרישות ה-COVID-19, כולל בדיקה שלילית ל-COVID-19.

אם יש לכם את תעודת החיסון, המציגה חיסון מלא למשך 14 יום לפני הנסיעה למצרים, תוכלו לוותר על בדיקת ה-COVID. אם תלך לבדיקה, תצטרך להישאר בחדר המלון שלך עד עשרים וארבע שעות כדי להמתין לתוצאות. אם תוצאת הבדיקה חיובית ל-Covid-19, עליך להתבודד במשך 14 ימים.

שאלות נפוצות לגבי ויזה למצרים

  1. איזה סוג ויזה אני צריך לחופשת מצרים שלי?

אם ברצונכם לשהות במצרים פחות מ-30 יום, השתמשו בויזה האלקטרונית. תוכל להגיש בקשה לכך באופן מקוון דרך אתר האינטרנט הממשלתי של ויזה אלקטרונית. עם זאת, אם אתם מתכננים לשהות במצרים יותר מ-30 יום, אז קבעו פגישה עם שגרירות מצרים וקבל ויזה פיזית לדרכון שלך.

  1. לאחר קבלת הויזה שלי, מה עוד אני צריך לעשות?

עליך להדפיס את הויזה ולהחזיק אותה עליך לטיול הבא שלך למצרים. תמיד חיוני לשמור את הויזה יחד עם הדרכון בכבודת היד שלך בזמן מסע למצרים. בנוסף, עליך לספק גם מסמכים חיוניים אחרים. לכן, ודא שאתה מעודכן בעצות הנסיעות האחרונות במצרים.

  1. אם אני מגיש בקשה לויזה ולא אקבל את המייל, מה אני צריך לעשות?

מיד לאחר השלמת תשלומי בקשת הויזה, תקבל הודעת אישור דרך המייל שלך, המכילה קישור לסטטוס שלך, ומראה לך מתי לפנות לשירות ההגירה בכל מקרה של אתגר.

עם זאת, אם זה לא מופיע בתיבת הדואר הנכנס שלך, ראשית, עבור על תיקיית הספאם או הזבל בדוא”ל שלך. אם האימייל לא מגיע לגמרי גם לאחר שנתנו אותו מתישהו, צור קשר עם השגרירות לבירור.

  1. האם COVID-19 ישפיע על תוכניות הנסיעה שלי למצרים?

כעת אתה יכול לבקר במצרים בתוך המגיפה. עם זאת, זה עוזר לשמור על כללי הקורונה במצרים במקום.

  1. האם אני צריך לבקר בשגרירות מצרים בשביל הויזה שלי?

אם אתם מתכננים לבקר במצרים לחופשה שתארך פחות משלושים יום, אינכם חייבים לבקר בשגרירות מצרים. אתה יכול להגיש בקשה לויזה שלך דרך אתר ההגירה. עם זאת, ביקור בשגרירות מצרים חיוני כאשר אתה מתכוון לשהות בה יותר מ-30 יום.

  1. האם אוכל להצליח לשנות את תאריכי הנסיעה שלי?

לאחר הגשת בקשה לויזה, אי אפשר לבצע שינויים. עם זאת, אין צורך להשתמש בויזה חדשה בעת שינוי מקום המגורים. לאחר שתקבל את האישור של בקשת הוויזה המצרית שלך, תוכל לראות את תנאי התוקף שלה.